هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

اموزش شینیون

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ق.ظ
[تصویر:  1373972687651.jpg]


[تصویر:  1373972687742.jpg]


[تصویر:  1373972687763.jpg]


[تصویر:  1373972735631.jpg]


[تصویر:  1373972735652.jpg]


[تصویر:  1373972735673.jpg]
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
سحر

نظرات  (۵)

عزیزم مدل دخترونه ، هم واسه موی بلند هم کوتاه که به عروسیم بخوره میذاری ؟

پاسخ:
پاسخ:
ها ؟ عروسیت؟ جون سحر ؟ داری عروس میشی ؟؟ ینی مدل موی عروس بذارم برات ؟
عروسی من نه....عروسی فک و فامیل....منظورم این بود که به عروسی هم بخوره....
تو صف عروس شدن تو جلوتر از منی بابا...

پاسخ:
پاسخ:
برو بابااااااااااااا .. الکی ذوق کردم. اخه توی کچلو کی میاد بگیره .
سلام سحر خانوم ..
کی بشه من عروسی شما کچلا رو ببینم
دست بجنبونین دیگه

پاسخ:
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم.
تو دیگه خبر داری این خاستگارا اینجا صف کشیدن ولی خوب ما ردشون میکنیم دیگه.
من که میخوام فعلا درس بخونم مهرنوشم هنوز مشقاش مونده
سلام سحر عزیزم
این مدلت فوق العاده است خیلی دوست دارم ساده و شیک و خانمانه
ممنونم از آموزشتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام ضیافت جان. خوشحالم که خوشت اومده.
خواهش میکنم عزیزم.
وااااااااااااااااااای این وب فوق العادس...عاشقت شدم وبت خعـــــــــــــــــــــــلی نایسه
اخه خوشگلم خو میومدی پایین تر پستای با حال تری داشتم پیشنهاد میدم بیا داستان غمگین ولی عجیبمو بخوووون
بدو بدو بدو منتظرم
پاسخ:

   مرسی عزیزم. خوشحالم که خوشت اومده

 

  اخه اون پستتو خوندم حالم گرفته شد دیگه بقیشو نخوندم

باشه حتما میام عجیجم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی