هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

مدل شینون موی کوتاه

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۷ ب.ظ

 

 

 

 مدل موی کوتاه برای فصل بهار

 

  

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
سحر

نظرات  (۵)

سلام سحر جوووونم خوبی عزیزم؟؟؟

چقد دلم میخواد برم موهامو کوتاه کنم وااااااااای چه حالی میده

سحر عکس اول پست از قالبت زده بیرون سایزش رو درست کن عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام قهرمان
آدم سب میشه اما حیفه
آره دیدمش. مرسی گفتی. عزیزمی
گلم دستت طلا مدل چهارمی رو درست کردم خیلی قشنگ شد.
ببخشید که دیر شد برای تشکر مسافرت بودم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم. خدارو شکر خوشحالم تونستم کمکت کنم.
اووووووووووووو مردم چه قالبای خوشگلی میذارن

چه عجب شد تو وبت نظر گذاشت اخر مجبور شدم تو پستم اعلام کنم که وبت رو درست کن نمیشه نظر گذاشت...ای بابا

خیلی دلم واست تنگ شده

پاسخ:
پاسخ:
چشات خوشگل میبینه خوشگل خانوم.
آره بابا خوبه گفتی. من گفتم حتما همه گرفتارن خبری از کامنت نیست.
منم دلم برات تنگ شده بود زیاااااااااد
لیلی جون بذا اول موهات دربیاد بعد به فکر کوتاه کردنش باش
کاش آموزش داشتن یا عکسها ی آموزشی بذارین مخصوصا واسه شینیون موهای کوتاه با پروتز

پاسخ:
پاسخ:
تا جایی که بتونم اموزش میذارم عزیزم.
تو لیلی خودمون نیستی عزیزم نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی