هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

درست کردن رژ لب در منزل

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

شما میتونید با وازلین سایه پودری ته رژ مونده  چندین رنگ رژ درس کنید عندک ماتبغیه تعالی شوفی تسوی


عندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسویعندک ماتبغیه تعالی شوفی تسوی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۸
سحر

نظرات  (۶)

سلام
چه وبلاگ مفیدو قشنگی داری
قالبتم تکه
موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
سلام عززم.
ممنونم چشات قشنگ میبینه.
جل الخاااالق...
آدم چه چیزا میبینه ها

پاسخ:
پاسخ:
آره والا
تو خودت تاحالا درست کردی؟؟؟

اول امتحان کن خودت بعد ما امتحان کنیم

والااااا...جوونای مردم جونشونو که از سر راهشون نیاوردن

پاسخ:
پاسخ:
آره بابا. من هر مدلی پیدا کنم زود رو موهام امتحانش میکنم.
البته تو که کچلی بایدم این چیزارو بگی
بیا میگم خلی میگی نه

این نظر مال رژ لب بود

معلوم نی تو چه حالی نظرات رو تایید میکنی

پاسخ:
پاسخ:

ا توام فهمیدی؟
۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۶:۵۴ شازده خانوم
سلام سحر جون خوبی؟ من وازلین رو با یه کم رژ قاطی کردم
بعد درست دیگه؟
میتونم به لبام بزنم دیگه؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم. خوبم مرسی . تو چطوری ؟
آره عزیزم. میتونی استفاده کنی. میتونی با سایه هم قاطیش کنی.
من خودم گاهی که از رنگ رژهام خسته میشم سایه های دلخواهمو باهاشون قاطی میکنم صاحب رژ جدید میشم.
سلام.وبلاگت عالیه فوق العاده معرکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی