هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

اموزش شینیون

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۸
سحر

نظرات  (۸)

مثل همیشه عالی...
فقط اگه 1خواهر داشتم که کمکم میکرد دیگه آرایشگاه رفتن تغطیییییل...
ولی افسوس
این داداشمم که...!!!
هرچی بهش توضیح میدم نمیگیره قضیه رو
فقط موهامو بدتر میکنه


پاسخ:
پاسخ:
چرا ؟ پسرای این دوره زمونه که خوب بلدن مو درس کنن
من از اون فر فری هاش خوشم نیومد

پاسخ:
پاسخ:
خو تو اونجاهارو فرفری نکن
هوووووووووووووو چرا میای مخاطب فریبی میکنی؟؟؟ ما قاتلیم؟؟؟

قاتل خودتی..اصن چرا بازداشتت کردن ها؟؟؟

زود اعتراف کن دستت به خون کی آلوده شده

پاسخ:
پاسخ:
حرص نخور جوش میزنی
آقا اگه من نظر میذارم بدون هم از طرف خودمو از مهرنوش

وای عجب آدم خوبیم ها[بوس از خودم][اووومممم]

سحر

یکیش از طرف خودم یکیش هم مهرنوش

پاسخ:
پاسخ:
وااای آره خیلی ماهی موش بخورتت لیلی
لولو
آره خو... ولی فقط بلده خوب اتو کنه ! موهای منم خدا خودش اتو کشیده روشون,شل و بی حال
از مدل دادن سردر نمیاره

پاسخ:
پاسخ:
عزیزم..
عیبی نداره خودت تنهایی هم می تونی انجام بدی. منم همیشه خودم تنهایی موهامو درس میکنم
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ فاطمه خانم
سحر این مدل مو رو چند وقت پیشا ماهواره پخش کرد ولی موهای زهرامونو ک داشتم اینجوری جمع میکردم چون موهاش شل و لختن وقتی اینجوری پوش میدادم جمع میکردم گیره میزدم شل میشدن می اومد پایین ب این قشنگی چرا نمی ایستاد

پاسخ:
پاسخ:
ما تو ارایشگا واسه اینطور موهای لخت تیکه تیکه موهارو با کش ریز میبستیم. همون بالا سرجاش فیکس میشه. بعدش با گیره بوکل ها رو فیکس میکردیم. امتحان کن ببین نتیجه میده یا نه.
چقد تو اکتیوی دختر
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۵ فاطمه خانم
پس چی فکر کردی هان

تازه چند روز پیشم زدم موهای ابجیمو کوتاه کردم الکی الکی انقد قشنگ شدن همه رو گذاشتم تو کف

فاطی پنجه طلام دیگه

پاسخ:
پاسخ:
نکن طفلکی گناه داره. این کارارو میکنی اون بنرشه خودت بتونی بری آره ؟
سلام سحر گلم
ممنون از این آموزشتون

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی