هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

آموزش بافت حصیری

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ب.ظ

اگر برای بار اولتان است که میخواهید این بافت ها را امتحان کنید توصیه میکنم روی مو خودتان نباشد و روی پوستیژ تمرین کنید اول همانطور که گفتیم می پردازیم به بافت با ۴ تکه ،۴ قسمت مساوی را جدا کرده و بصورت تار و پود از سمت چپ یکی رو یکی زیر روی موها رد می کنیم و بعد از سمت راست و داخلی ترین قسمت یکی رو یکی زیر رد می کنیم.

 

 

 

 

دوباره همین کار را از سمت چپ روی موها اجرا می کنیم.

 

 

 

 

به همین سادگی بافت ۴تایی را ادامه دهید.

 

 

 

 

حالا برای بافت حصیری با ۶ تکه باید موها را به ۶ قسمت مساوی تقسیم کنید.

 

 

 

 

حالا از ۲تا ۳ تکه را جدا می کنیم از سمت راست از داخلی ترین قسمت شروع و اولی زیر دومی رو و سومی زیر قرار می گیرد دوباره از همان سمت راست دومین تکه را گرفته و رو و زیر و رو قرار می دهیم و بار آخر تکه آخر یا سر را گرفته و دوباره زیر ،رو و زیر قرار می دهیم.

 

 

 

 

حالا همین مراحل را در ۳ دسته ی چپ انجام می دهیم یعنی از داخلی ترین دسته ی سمت چپ رو ،زیر و رو قرار می دهیم دسته بعدی زیر ،رو و زیر و دسته ی آخر رو،زیر و رو قرار می گیرد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۰
سحر

نظرات  (۹)

ببین جنبه نداری...بهت گفتم آسونه جو گیر شدی...این چیه آخه...سخته خو..
ولی خوشگله

پاسخ:
پاسخ:
خو میخواستم میزان جنبه تو رو بسنجم دیگه. توی کچل برو همون مدلا رو با لیلی تمرین کن

سلام سحر عزیزم
نمیدونی چقدر ازت برای آموزش این بافتها ممنونم
خیلی خیلی ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم.
خواهش میکنم خوشحالم که خوشت اومده

یکمی سخته ها
بذار باز سعی کنم
نتیجه رو گزارش میدم استاد

پاسخ:
پاسخ:
آره بت حق میدم عزیزم از روی عکس متوجه شدن ترتیب لایه ها ی ذره سخته.
اما تو میتونی من مطمهنم
خواهش میکنم بابا استادی از خودته






خوشگل بود
ولی سخته ...

پاسخ:
پاسخ:
البته واسه شما کچلا بایدم سخت باشه دیگه
اسسسستاااااد
بلاخره شد...
البته به خوبی عکس نشد ها
ینی 1جورایی 1کمی شبیه عکس شد
ینی فکر کنم خودم اختراع کردم این مدل رو
ولی قشنگه

پاسخ:
پاسخ:
آفــریــــــــــــــــن.. تو افتخار مایی
عیبی نداره به اسم خودت مدلشو ثبت میکنیم
مهم این بود که انجام دادی
هوی 90 ساله.....واسه چی پشت سره من حرف میزنی؟

پاسخ:
پاسخ:
لیلی فک کنم مهرنوش با توئه ها [آیکن کوچه علی چپ]
توام افتخار مایی

پاسخ:
پاسخ:
قربون مرامت
چه آسون

خواستم متفاوت باشم

ولی خدایی کاری نداره اگه بخوای واسه کسی انجام بدی ها

سحر

پاسخ:
پاسخ: ای بابا قهرمان خوش اومدی صفا آوردی وب مارو نورانی کردی

آره خو واسه تو که کچلی دیگه همه مدلا آسونن. فقط نیگا میکنی دیگه
لولو
مرسی عزیزم خیلی عکسها کمک میکنند .ازت واقعا ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم. خوشحالم به دردت میخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی