هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

آموزش شینیون

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۹ ق.ظ
[تصویر:  1369900642871.jpg]

دم اسبی رو دو قسمت میکنیم به اینصورت که یکی از لایه ها حجمش بیشتر باشه. لایه بیشتر رو پوش حجیم داده و یک شنل درست میکنیم، ارتفاع شنل به تفاوت قد عروس با داماد بستگی داره، چتری رو به صورت فرق وسط کلاسیک باز کرده و پشت شنل فیکس میکنیم. تاج رو روی سر جلوی شنل فیکس میکنیم.
[تصویر:  1369900642932.jpg]

[تصویر:  1369900752991.jpg]

[تصویر:  1369900753052.jpg]

[تصویر:  1369901092231.jpg]

لایه دوم دم اسبی رو پوش داده و داخل تور می اندازیم و بعد به فرم دلخواه در آورده و تور را پشت سر دیزاین می کنیم.

[تصویر:  1369901092352.jpg]

[تصویر:  1369901195391.jpg]
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
سحر

نظرات  (۱۸)

خوشمل بود...ولی به من نمیاد...

پاسخ:
پاسخ:
عیب نداره خو همه مدلا که به ادم نمیاد
خو من الان برم معتاد شم تو جواب میدی؟....
یه مدلی بذار بهم بیاد دیگه...

پاسخ:
پاسخ:
خو تو زشتی هر مدلی بذارم بت نمیاد به من چه
از این مدلایی که واسه لیلی گذاشتی واسه مهرنوشم بذار بهش میاد فک کنم
راستی به منم سر بزن خوشحال میشم

پاسخ:
پاسخ:
مهرنوش خودش بلده مدل نمیخواد که خدادادی مدل داره
آدرست چیه بلد نیستم؟
اقا فک کردم گذاشتم

پاسخ:
پاسخ:
خو الانم که باز نذاشتی :-|
یعنی چی
الان دیگه گذاشتم دیگه

پاسخ:
پاسخ:
باور کن من آدرس نمیبینم !!!!
تو خودت نیگا کن ببین آدرس میبینی ؟؟!!
چرا واسه تو اینجوری میشه آخه باورکن من میذارم
شد حالا

پاسخ:
پاسخ:
درس شد
آخیش ولی هنوزم نفهمیدم مشکل کجا بود
اگه دوس داستی لینک کن مارو

پاسخ:
پاسخ:
عیبی نداره درس شده دیگه
مهسا میای غیبت میکنی آدرست گیر میکنه....
الان با این اعتماد به نفسی که دادین میرم بمب اتم کشف میکنم...
حسودیتون نشه بابا....برین واسه کچلی ای که خدا بهتون داده شکر کنین...همینم غنیمته دیگه...

پاسخ:
پاسخ:
اصن این مهسا بس که بدجنسه اینطوری میشه ها .
من ک بتون میگم برید خدارو شکر کنین ازین زشت تر نشدین. گوش نمیدین که .
من بدجنسم دیگه ، لابد شیرینی هم میخای
جون تو خوش قیافه تر از ماها پیدا نمیکنی

پاسخ:
پاسخ:
جون عمت
خوشگل بود
مثل بقیه مدلها

خوبه که گول مامانمو نخوردم و گیسوانم رو کوتاه نکردم

پاسخ:
پاسخ: چشات خوشگل میبینه عزیزم
زیادی کوتاه کنی پشیمون میشی.
سلام بر سحر عزیز...ضعیفه خودم

چوطوری؟

دلمان برایتان تنگ بود اما شرمنده رویتان حال و حوصله نت را نداشتیم

میگم سحر یه مدل آرایش عروس هم بذار که دیگه من فقط لنگ همونم مدل مو رو که یاد گرفتم ...دیگه میخوام بزنم تو گوش عروس شدن

پاسخ:
پاسخ:
اوا سلاملکم قهرمان. کجا بودی نبودی بلا نگیری الهی
تو عروس بشی عروس چی بشه. ی کاری نکن برات مدل بذارما لیلی
مهسا راس میگه....خوش قیافه ترین...

پاسخ:
پاسخ:
اصن من از همین خوش قیافگی شماها رو به موتم
آب قند میخای برات بیارم

پاسخ:
پاسخ:
پشت بهش نباشی یوقت....زشته پشت به کسی کنی...دور از ادبه....

پاسخ:
پاسخ:
تو خیلی فعااااااااااالی آآآآ

پاسخ:
پاسخ:
فعالی از خودته
به قول لیلی ور پریده آپ کن...

پاسخ:
پاسخ: توام موافقی ورپریدس ؟
توام دست کمی از اون نداریا...

پاسخ:
پاسخ:
اون ؟ اون کیه؟ [آیکن کوچه علی چپ]
ورپریده خودتی چش سفیده ضعیفه

خجالت نمیکشی دهن ماه رمضونی پشت سرم غیبت میکنی

حساب مهرنوشم میرسم[آیکن لیلی چماغ به دست]

عروس چقد قشنگه ایشالا مبارکش باد..... لی لی لی لی

اینو واسه خودم خوندم جو گیر نشو

پاسخ:
پاسخ:
لیلی لجش گرفته مورچه گازش گرفته
مهرنووووش بدو الان لولو میخوردت
ماشالا ماشالا بش بگین .. ماشالاا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی