هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

مدل موی کم پشت برای لیلی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۸ ب.ظ
 

مدل فرق از وسط

 

مدل غرض گرفتن از اون طرف کله:

مدل پل زیر گذرو رو گذر :


 

مدل ته فشن ۲۰۱۳

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۲
سحر

نظرات  (۱۷)

خدا نکشتت سحر کلی خندیدم با این مدلات
لیلی حسابی به کارت میادا

پاسخ:
پاسخ:

خو من باید به درخواست دوستام اهمیت بدم دیگه عزیزم. تو درمورد من چه فکری کردی. یه همچین دوست ماهیم من
بعله یه همچین دوست ماهی هستی تو

پاسخ:
پاسخ:
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ من و دنیای مجازی
شاید دل من عروسکی از چوب است
مثل قصـــــه ی پینوکیــو محبوب است
اما چه دماغـــــــــــی شده این بیچاره
از بس که نوشته: “حال من هم خوب است…!



پاسخ:
پاسخ:
آخـــــی.. چرا ؟
ناراحت نباش دوستم. دنیا دو روزه یه روزشم جمعس
خیلی بی شرفیییییییییییییی

مردم از خنده

بابا چنتا مدل مهندسی بذار اینا چیه

تو روحت سحر

اه از این اولیه چندشم شد

از دست تو شکه شدم اومدم ادامه مطلب

پاسخ:
پاسخ:
جون تو مد روزه برات کلی گشتم
مخصوصا تو با این قیافه ای که داری مطمئن باش بهت کلی میاد.
تازه اون اولیه از همه با کلاس تره
لیلی اولیه مخصوص خودته ها......مخصوص مخصوص
سحر دمت گرم....خیلی حال کردم....
لیلی فردا شوهر واست پیدا میشه....
ینیا 2 تا دوست مثل منو مهسا و سحر داشته باشی دیگه دشمن لازمت نمیشه...

پاسخ:
پاسخ:
قربون مرامت
خبر رسیده با این مدلا تا همین الان شونصد تا خاستگار ندید عاشقش شدن.


مبارگه لیلی جون حالا کدوپو پسندیدی
وای الان دیدم شونصدتا خاستگار میشه منم کچل کنم

پاسخ:
پاسخ:
بله میشه. مدل اخریه حرف نداره بهتم میاد
تضمینیه دیگه کچل نکنم بعد نیان

پاسخ:
پاسخ:
نه بابا. تو کچل کن از همون لحظه کشته میدی. جون تو
مهسا جون الان که تصمیم گرفتی صف کشیدن دیگه ببین عملیش کنی چی میشه...
وای آره پاشنه ی در خونه رو دارن از جا میکنن میبینی تروخدا
سحرجون تو کجا بودی آخه تاحالا

پاسخ:
پاسخ:
بترکه چشم حسود و بخیل.
من که همینجا بودم شما ورپریده ها چش نداشتین منو ببینید
بترکه الهی
ورپریده کی ما
با لیلی و مهرنوشی دیگه

پاسخ:
پاسخ:
با همین خودتم. چش سفید.
خودتم کیه؟ من که چشام قهوه ایه جون تو

پاسخ:
پاسخ:
سلام سحر جون
o _______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم.
چشم میام حتما
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۷ فاطمه خانم
ای تو روحت سحر سلام عزیزم خوبی عاقا من حسودیم شد عجب کیسای برا لیلی پیدا کردی لیلی اون فرق وسطی خیلی بهم میاین الهی ب پای هم پیر شین سحر جان زیر پرو بال ما رو هم بگیر

پاسخ:
پاسخ:
سلاملکم کماندوی عزیز و گرامی
دیگه چیکار کنیم دیگه. بلاخره باید یه فکری به حال مدل موی این لیلی کچل میکردیم دیگه.
بابا منم بش گفتم اون اولیه اصن مال خودشه
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۸ فاطمه خانم
سحر قول میدم اگه واسه منم از این عاقا خوشکلا پیدا کنی هر روز بیام وبتو جارو کنم لیلی قدر بدون ناشکری هم نکن

پاسخ:
پاسخ:
تو فقطبگو چه مدلی باشه من قشنگترشو پیدا میکنم برات. این لیلی کچل دو روز دیگه همینارم گیر نمیاره
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۳ فاطمه خانم
سحر امیر منو دعوا کرده بی کس گیر آوردهالبته منم ب جواب نذاشتمش ی جوری زدمش ک یکی از من خورد تواز دیوارفک نکنم حالا حالابتونه بلند شه اومدی بیا بریم وبش دعواش کن

پاسخ:
پاسخ: رفتم کامنت هارو خوندم.
اگه بهت آدرس ندادم چون اصن فک نمیکردم اون وب قبلی رو بخونی. برات آف هم گذاشتم نمیدونم آدرس درس بود یا نه.
از لیلی هم چندین بار آدرستو پرسیدم گفت نمیدونم فاطمه به من آدرس نداده. :-|
فقط گفت فاطمه گفته یه چند وقتی نیستم دوباره میام. منم گفتم خبری بشه لیلی بهم میگه دیگه.
ینی تو الان وبلاگ داری ؟
سلام سحر جون
وبت خعلی باحاله عزیزم
به منم سر بزن........بد نی نظرم بدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم. باحالی از خودته.
چشم حتما میام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی