هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

هنر آرایش

آموزش آرایشگری - شیینون و آرایش زنانه و مردانه

مدل شینیون نیمه باز

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ
تصویر

 

اجمل تسریحات الشعراتمنى تروق لکم......

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۹
سحر

نظرات  (۱۰)

دستت درد نکنه سحر جونی
هم خوشگلن هم ساده و دخترونه
البته اینجا ساده بنظر میادا وگرنه از نظر من شونه کردن موهم سخته

پاسخ:
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم.
اگه یاد بگیری خیلی راحت میشه مدلای سخت تر ازینو هم درس کرد

دومی و آخری گشنگ بودن....مهسا جون یکم به خودت فشار بیار...
پاسخ:
پاسخ:
نه مهسا زیادی فشار نیاریا.
آره مهسا حواست باشه ...یکم فقط...

پاسخ:
پاسخ:

فشار واسه چی آخه
فشارم نمیاد خب

پاسخ:
پاسخ:
بیخیالش شو .
نه جون شوما راه نداره...حالا باید به چی فشار بیارم

پاسخ:
پاسخ:
نه باور کن اصن راضی به زحمتت نیستیم .
باشه خودت خواستیا من آماده بودما که فشار بیارم
حالا به جا اینکه منو تحت فشار بذارین برید ببینید اون آقا کجاست که دیر به دیر نمیاد

پاسخ:
پاسخ:
خوب خدارو شکر بخیر گذشت.
اونو که به حسابش مفصلا رسیدگی میکنم.
آره واقعا دیگه فشارم داشت بالا پایین میشدا
پس قضیه حساب کتاب شد منم هستما

پاسخ:
پاسخ:
حتما خبرت میکنم.
بابا این همه مو از مجا بیارم درس خوندم مهندش شدم کچل شدم لطفا واسه کچلا هم مدل مو بذار

چرا تو لیست وبلاگ های به روز شده نمیارتت...بلاگفا خره

پاسخ:
پاسخ:
کچل کچل کلاچه روغن کله پاچه
جناب بلاگفا شوما نادیده بگیر این لیلی ما عمه شده قاطی کرده
بابا انقدر فشار فشار نکنین..داستان میشه ها....

پاسخ:
پاسخ:
هرچی من بشون میگم گوش نمیدن اینا که. با حیثیت آدم بازی میکنن
سلام سحر خانم چه عجب رخ نمایان کردی
مهرنوش جون بحثو خودت شروع کردی دیگه
میگم سحر چند تا مدل کلاه گیس واسه لیلی بذار بدردش میخوره

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
کلا گیس چرا مدل واسه کچلی می خواد خو میذارم براش دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی